Sunday, June 9, 2013

رای

به رای دادن یا ندادن فکر میکنم...برام خیلی  مشخص و واضح هستش که رای ندادن مساوی هست با هیچ کاری نکردن..ادامه دادن به وضع موجود بدون هر گونه تلاش برای تغیر..خیلی وقت هست که فکر میکن که همه تبدیل شدیم به یک سری اکتیویست فیس بوکی که فقط با کلیک کردن نظریات خودمون رو میگیم و خیال هم میکنیم که داریم خیلی کار میکنیم...ظاهر قضیه رو نگاه میداریم، ولی عملا بیتفاوت هستیم و داریم زندگی مونو میکنیم...نه اینکه هزینه نمیدیم، بلاخره از خانواده و کشور دوریم اما واقعا برای بهبود اوضاع چی کار میکنیم؟؟ رای دادن میتونه یه کار باشه..هر چند که امیدی بهش نیست و هر چند که حتا اگر تقلب هم نشه و ون کسی که بهش رای دادی بیاد بیرون از صندوق باز هم ممکنه خیلی شرایط بهتر نشه...اما الان جایی هستیم که همین یه کار مثبت به حساب میاد....خیلی کوچیکه میدونم...ولی از هیچ کاری نکردن بهتره