Thursday, March 7, 2013

حقیقت

دارم به حقیقت فکر میکنم...مطمئن نیستم که تو همه موارد چیز خوبی باشه...خیلی وقت آرامش زندگی آدم رو بدجوری کله پا میکنه...و شاید نهایتا هم خیلی مهم نباشه...البته میدونم که این طرز فکر خطرناکه ولی مگه مخ آدم چه قدر گنجایش داره؟ بعضی چیزا رو ندونی راحت تر زندگی میکنی و شاید آدم مفید تری هم هستی...اشتباه میگم؟

No comments:

Post a Comment