صبر قراره که چیز خوبی باشه. قراره که بسازتت و بهت کلی درس بده. ولی واقعا بیشتر اوقات صبر کاری هست که میکنیم چون چاره دیگه ای نداریم. از سر نداشتن انتخاب آدم صبر میکنه. برا همین شاید بهتره که بگم تحمل. چون اون بار منفی مفهوم رو میرسونه. تحمل کردن مسایل با همه سختی ها چون خیلی کار دیگه ای نمیشه کرد. و اینه زندگی....
No comments:
Post a Comment