گفت و گوی درونی
Friday, September 14, 2012
شروع
همیشه نوشتن رو دوست داشتم...و همیشه مینوشتم...اما چند سالی هست که دیگه نه....وقتش رو ندارم و شیاد حوصله هم نه...ولی دوست دارم که داشته باشم. این شروع کار ه. حتی اگه فقط چند خط باشه هم خوبه..ولی هر روز....
and today's song is Stacy's Mom :)))
http://www.youtube.com/watch?v=dZLfasMPOU4
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment