Friday, September 14, 2012

شروع

همیشه نوشتن رو دوست داشتم...و همیشه مینوشتم...اما چند سالی هست که دیگه نه....وقتش رو ندارم و شیاد حوصله هم نه...ولی دوست دارم که داشته باشم. این شروع کار ه. حتی اگه فقط چند خط باشه هم خوبه..ولی هر روز....
and today's song is Stacy's Mom :)))

No comments:

Post a Comment